Edremitt’s Weblog

Burak Sağyaşar Kimdir?

Posted on: Eylül 14, 2008

İsim : Burak Sağyaşar

Doğum Yeri : Adana

Doğum Tarihi : 1987

Eğitimi : Galatasaray Lisesi Mezunu

Oynadığı Reklam : Molped Reklamı

Oynadığı Dizi : Küçük Kadınlar 2008

Boy : 1.92

Beden Göğüs : 32 jean / 50

Ayak : 43

Oynadığı Diziler: Küçük Kadınlar (2008),  Yemin (2007)

Küçük Kadınlar dizisinde oynayan Burak Sağyaşar resimlerini için tıklayınız.

20 Yanıt to "Burak Sağyaşar Kimdir?"

kücük kadınlar dizisine cok yakişiosunuz.umarm sizi twlerdr hep goruruz.

bence burak süper biri acayip tatlı yakışıklı sewimli çok şeker armiylede acayip yakışıyo ya nolur filmin sonunda ewlwnin

burak seni çokkkkkkkkkkk sewiyorum acayip tatlısın sen yaaa…bide çokk yakışıklısın tabii

burak seni çoooooooooook sewiyorum ben yaa öl de öliyim o derece yanşi hastayım o gözlerine cnm kıb

slm ben merve sizi beyenerek izliyorum ve size hayranım sizi cok beyeniyorummm:DD::D

slm ben merve sizi cok beyenerek izliyorum ve sizi cok seviyorum cok yakışıklısınızz:DD:.d

seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum çok yakışıklısın msn verseene

sakin ol yav pis kuduruk

filmin sonunda evlenin ama hiç yakışmıyosunuz

sana çoooooooooooooooooooooooooooooook ağşığım bitanem

sen bitanesin bulunmaz hint kumaşı

burak sana aşığım ben yhaaaaa bitanesin sen çok yakışıyosun diziye

ya çok yakışıklısın ya çok kibarsın tabi de çok anlayışlısın çok güzel bir karakterin var(süpersin)!!!!!!!!

burak çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk yakışıklı,çekici we süpersin tabi fırat çöloğlu kadar değil:)))))))))))))))

of diğerleri gibi yapmıcam kısa ve açıklayıcı bir şekilde SANA HAYRAN OLMICAK KİMSE TANIMIYORUM SENİ SEVİYOEUM

diğerleri kadar bile olamadın basit insan

burak seni cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkk seviyorum,sana asigim,cok tatlisin,inanilmaz derecede yakisiklisin ben bu zamana kadar hic senin gibi ykisiklisini gormedim,cok ii bir oyuncusun,bana tlfn veya msn adresini versene (ikiside olur eger istersen:-) )

burak seni çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm çok tatlısın sana bayılıyorum msn adresini verirmisin seni çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm aşkım

Allah seni ıslah etsin

yakışıklı tamam hatta odamda resimleri var ama kusura bakmayın onun içinde ölemem ama harbi yakışıklı çocuk…

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

