Edremitt’s Weblog

2008 KPSS Sonuçları Ne Zaman Açıklanır?

Posted on: Temmuz 24, 2008

ÖSYM bugün yaptığı açıklamada, KPSS sonuçlarının en erken 1 hafta, en geç ağustos’un ilk haftası açıklanacağını duyurdu. 28-29 Haziran tarihlerinde yapılan sınav, özellikle eğitim bilimlerinde hatalı sorularla gündeme gelmişti. Hatta bir gazete, eğitim bilimlerinde yapılan hatalardan dolayı sınavın iptal bile edilebileceğini gündeme taşımıştı. Bana göre bu durum olmaz. Sınavın iptali büyük bir kaos ortamı oluşturur.

Benim de girdiğim bu sene bana da eğitim bilimleri çok zor gelmişti. Bende merakla sonuçların açıklanmasını bekliyorum. Bakalım hayırlısı olsun ne diyelim

3 Yanıt to "2008 KPSS Sonuçları Ne Zaman Açıklanır?"

bu sene genel yetenek genel kulturde cok zordu.tarih ve turkce belırleyıcı olur.bıran önce açıklansada rahatlasak.bana göre pazartesi açıklanır.

bence yarında açıklanmaz belki bu hafta olmayabilir bile bekleyeceğiz artık arkadaşlar.

özellikle eğ. bilimleri sorularına zor denmez fikrimce, ayrıntı dolu ve cevapları çok derinlerde saklı sorularla boğuştuk resmen.alışılmışın çok dışındaydı ve sınav sonunda beynim resmen uyuşmuştu.amaçları ortada onu sorgulamıyorum artık.80e 90 netle kaç puan alırım, hiç fikrim yok…sonumuz hayrolsun..

Bir Cevap Yazın

