Edremitt’s Weblog

2008 OKS 3. Yerleştirme Sonuçları

Posted on: Ağustos 29, 2008

Milli Eğitim Bakanlığı, OKS 3. Yerleştirme sonuçlarını açıkladı. Siteye bu adresten ulaşabilirsiniz. Bakanlık, OKS sonuçlarına göre yapılan 2. yerleştirmenin ardından boş kalan kontenjanlar için öğrencilere bir şans daha vermişti. OKS 3. Yerleştirme Sonuçları hakkında yorum yazmak ve bilgi sahibi yazmak istiyorsanız bize yorum yazmanız yeter.

OKS 3. Yerleştirme Taban Puanları öğrenmek isteyenler için ilgili adres:http://oges.meb.gov.tr/oks/tercih_yuk.html

Herkese hayırlı olsun diliyorum…

35 Yanıt to "2008 OKS 3. Yerleştirme Sonuçları"

benim ok sonucum fazla ii deil di
ama ben yinede moralimi bozmuyorum inşallah 3. yerleştirme de bi okula girebilirim……….

yha ben çok yüksek not aldım ama giremedim

evet ben de 487 puan aldım ama istediğim yer olmadı. ben ankara fen lisesini istiodum nasip değilmiş ama sorular zor olsaydı eminim girerdim:((((

yha.bende yüksek.puan.aldım.aama.yerleşemedim.tercihte.yanlış.yaptımı.söylüolar

yha bnde çok yksek amadım ama anadolu mslek liselerindn istediklerim tutuodu bn ilk tercihte çnkya ımkb trzm otelciliği kazandım istemedm 2.de de cumhuriyet anadolu ticaret andolu mslek kzandm onuda istemedim ilk tercihimi istiodm oda g.o.p çocuk glişimi ydi 3. terchmi yaptırdm ama snucu gremiom kayıt blunamadı dio biri yrdm etsn nolur neden bkamıorum kzanamasam ble kazanamadınız yazardı dmi çok mtsuzum bri bna yrdm etsn çok çaresizimmmm

benimde oks puanım o kadar yüksek deil ta 3. yerleştirmeye kadar geldim sonunda gazi anadolu meslekten yiyecek-içecek bölümü çıktı gidip kayıt yaptırcaz nasipse inş herkesin istediği yer olur bu arada puanım 280.792

ben 222 puan çketim bir yere giremedim.istanbul fen lisesini yazdım kazanamadım

ben kerana lisesini kazandım gidemedim amcıklar dolu

yha ben de bulamadim nasil girilio ya lütfen yardim edin =[

bende 3. tercihi yaptım ama sonuc çıkmıyo bulunamıyo napıcam birisi cvp yazsın yha

ben de 496 puan çektim ama ankara ted koleji geldi annem ve babam göndermedi…:( Ama yinede mutluyum :)):):):)

ya ben 3 tecihlere bakamıyorum göstermiyo bu sonuç bulun muyo diyo neden bize yardım edin

ya ben daha bakamadım yhaa açılmıyoooo offff

ya bende bulamıorum 3. tercihler nerden bakılıyo.ben galatasaray lisesi tercih etmiştim 3 . de inş gelir biraz şüpheliyim 498 aldım ama bilemiyorum nasip.inş. gelir yha umut ediyorum

BENDE 450 PUAN ALDIM AMA İSTEDİĞİM YERE GİREMEDİM

“İftara hangi davete gidelim” diye düşünmekten sitedeki sözde teknik arıza!unutuldu

aaaaa

3.yerleştirme sonuçlrını öğrenmek istiyorum.

yaa bu 3. yerleştirmeler ne zman açıklanckk

bekle bekle bi hoş oldu millet bn kendim içiin deil komşunun kızı girdi bn bakıp duurom ikide birse

özgüll benmde puan 225 kuzum ama bu puanı almışın fen lisesini yazıon kısım tabi bu puan la bırak anadoluyu sen fenı diyon alaam yha:D

nerden giriliyo yaaaaaaaa 3. yerleştirme sonuçlarına

ben keranye lisesine gidiyom.bütün amcıklar orda. gittim amcıkları siktim yala yala bitmez kokuyo mis gibi amcıklar

yaaa arkadaşlar ben3. tercih yaptım ama sonucuna bakıom 1 eylülde dio giriom numara istio giriomama kaydın yok diooo ne olur bize yardım

ben de 1 tercihte adam gibi düşünürek karar vermediğim için şimdi istediğim yere giremicem galiba okullar açılcak ben hala hiç bişryere yazılmadım

ya bune keşke 3. tercihide yapsaydım çünkü istediğim okul geliyordu

yaa okullar başlıycak biz hala 3.yerleştirme sonucunu bulamıyoruzzzzzzzzzzz………….

bu üçüncü yerleştirmelerle tercih yukseltme denilen olay aynı mıdır arkadaşlar lütfen biri cevap versin

ACABA YİYECEK İÇCEK BÖÖLÜMÜN DE NE OLUNUYO BİRİ BANA SÖLESİN

ben hiç bir yere giremedim allah onları bildiği gibi yapsın düz liseyede giremiyorum hüseyin çelik mutlusundur umarım artık okul hayatım bitti yazıklar olsun sizin gibi şerefsizlere..

yanlış sıralama yaptım.bu nedenle 2. ve 3. tercihlerden yararlanamadım…

ya ben de495 aldım galasaray lisesini istiyorum ama gelir inşallah:):):):)

ya şöyle 350 lerde anadolu liseleri yok mu yaa😦😥 :”((( =((

üstüne çok zaman geçti yeni gördüm🙂 ben kaydırma yaptım ona rağmen 403 aldım istediğim okula gidemedim ama gene anadoluya girdim size tavsiyem okulun adına bakmayın adına kanmayın .

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: