Edremitt’s Weblog

Fenerbahçe Porto Maçı Özeti

Posted on: Eylül 17, 2008

Süper Lige kötü bir başlangıç yaparak başlayan Fenerbahçe, Şampiyonlar Ligi’nde ilk karşılaşmasına çıkacak. Star TV’den naklen yayınlanacak olan karşılaşmada Semih ve Edu’nun sakat olması teknik direktör Luis Aragones’i düşündürüyor.
Sarı Lacivertlilerde hedef deplasman maçından en azından 1 puan ile ayrılabilmek.
Karşılaşmayı Fransız hakem Bertand Layec yönetecek.
Fenerbahçe Maça şu kadro ile çıkması bekleniyor:
• Volkan Demirel
• Gökhan, Önder, Lugano, Roberto Carlos
• Kazım, Emre Josico, Uğur
• Alex, Güiza
Bu arada Fenerbahçe sakatlıklardan dolayı kafilede ancak 19 futbolcu yer alabildi. Semih, Edu, Deivid, Tümer, Vederson ve Deniz’in sakatlıkları sürdüğü için kadroya dahil edilmezken. Hacettepespor maçında dinlendirilen Emre sahada yerini alacak.
Fenerbahçe’ye Şampiyonlar ligi maçında başarılar diliyorum. Fenerbahçe Porto Maçı Özeti izlemek istiyorsanız ilgili bağlantıya tıklamanız yeterli.

18 Yanıt to "Fenerbahçe Porto Maçı Özeti"

bir defada yenin yenseniz ne olacak

naptınız yaaaaaaaaaaaaaaa

[…] Fenerbahçe Porto Maçı Özeti Süper Lige kötü bir başlangıç yaparak başlayan Fenerbahçe, Şampiyonlar Ligi’nde ilk karşılaşmasına […] […]

çok berbat bir maçtı fb heç oynayamadı volkana ben den tavsiye hep kaleyi terk edir daha terk etmasin abi tavsiyesi

mal emre ona boşuna para verip aldi mal aragones Bu arada Aragnes heç kadro kurmayi bimir

artık biseyler yapma zamanı gelmedi mi sizce? ama hala bi icraat yapmıyorsunuz. bu taraftarı uzmeye hakkınız yok. hala arkanızdayız sadece biraz daha caba gosterın lutfen hakıyla oynayan sadece birkac kisi var aynı performansı digerlerndende beklioruz. size olan sevgimiz zerre kadar azalmadı rovansta gosterin kendinizi izmirli c.seven7

fenerbahçeliler biraz sabırlı olun

omaçı izletın kankallar yakarım sızı

lan fenerın çok eksık adamı vardı varya yoksa yenmıştık

olum ne bırdevası 10 deva yenerız beeeeeee

kan ka naber slm
nasılsın bırader

olsun bir kere herkes yenilir

fener baçe nasil kay bet ti yo

ordamısınnız arkadaşlar

#

Yorum yazan: M.ALİ | Eylül 19, 2008
#

mal emre ona boşuna para verip aldi mal aragones Bu arada Aragnes heç kadro kurmayi bimir

Katılıyorum…

salak fener nasıl kaybetti vay eşşekler vayyyyyyyyyyyyyyyyy

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: