Edremitt’s Weblog

21 Eylül 2008 KPSS Soru ve Cevapları

Posted on: Eylül 22, 2008

21 Eylül 2008 KPSS Ortaöğretim ve Önlisans Soru ve Cevapları öğrenmek isteyen adaylar için ilgili dökümanları buradan yayınlıyorum. Sınavla ilgili yorumlarınızı üstte verdiğim adresten yazabilirsiniz. Hepinize Geçmiş olsun.

Rapidshare bağlantısı: http://rapidshare.com/files/147650783/kpss-eyluel.rar

ORTAÖĞRETİM

SORU KİTAPÇIĞI-A

Ön Kapak

Genel Yetenek Testi

Genel Kültür Testi

Arka Kapak

Genel Yetenek Cevap Anahtarı

Genel Kültür Cevap Anahtarı

ÖNLİSANS

SORU KİTAPÇIĞI-A

Ön Kapak

Genel Yetenek Testi

Genel Kültür Testi

Arka Kapak

Genel Yetenek Cevap Anahtarı

Genel Kültür Cevap Anahtarı

70 Yanıt to "21 Eylül 2008 KPSS Soru ve Cevapları"

acrobat programımda var ama cevaplara bakamıyorum. ösym sitesinde de açılmıyor. lütfen bi açıklık getirirmisiniz????

şimdi farkettim bende ulaşılmıyor siteye eğer ulaşabilirsem linkleri farklı yerden veririm merak etme

arkadaşlar 93 net yapmışm

Bir tahmini olan varmı sizce kaç puan getirir bu bana?

Cümleten geçmiş olsun.

hepimize geçmiş olsun arkadaşlar…sorular idare eder bence yetenek bölümü kolaydı ama genel kültür bölümü ise zordu yaa memurluk sınavınıda zorlaştırıyorlar bu ülkede meslek sahibi olmak nekadar zor saçmaa üfff sıktı ama bu devlet yeter artık bulun bir kolaylık herkes iş sahibi olsun herkesin gönlünden geçeni RABBİM nasip etsin inş. gerçi türkiyede biraz zor amaaaaaaa,,,,…herkes kendi başına buyruk ohh ne ala valla nereye kadar

arkadaşlar ne dersiniz bu sene sınav nasıldı sizce

walla 93 net yapan arkadaş ben düz mantıkla 100 ü 150 e böldüm her soru 0,666 değerinde ise 61.938 alırsın. ama umarım böyle hesaplanmıyordur.

150 soru varsa en yüksek puan baz alındığında 100/150=0,666667 oluyor.bir soru puanı ama başarı derecesi az olan sorular daha yüksek puan…yani 120 neti olan iyi bi puan alır.yani120.0,666667=80.007….herkese g.olsun..hayırlısı

bu sene ilk bolum yani genel yetenek gayet kolaydı ikinci bolum genel kultur ise biras seciciydi.genel olrak gusel bi sınav hazırlamıslar.

ortaöğretim genel yetenek cevap anahtarına bakamıyorum bi sorun var galiba…yardımcı olursanız sevinirim!!!

arkadaşlar soru ve cevaplara ulaşabilen varmı?yardıncı olabilirseniz sevinirim.

ortaöğretim genel yetenek ve genel kültür cevapları na bakamıyorum yaaa oofff açılmıyor ne yapmam gerekli

arkadaşalar sorulara nerden bakıyoruz

mrh acrobatı yükledim ama açılmıyor yoğunluk mu var acaba saolun

selam eger her soru puanı 0.666667 ise ben bittim yaaaa hayırlısı olsun ama inş. böle hesaplanmıyordur netimi bilmiyorum ama tahminen işte….70 den yukarı gerekli bana.nasıl bir puanlama dır bu yaaa

bütün acrobatları yükledim fakat açılmıyor ösymdende açılmıyor

bende cevapları alamıyorum srun vardır herhalde onu bırakta dayı aramaya bak ne alırsan al önemli dğil sonuçta bayy

sinir oldum ya neden acılmıyor.soru ve cevaplar ya.

abi neden ulaşamıyorum soru ve yanıtlara ya.cok sinir oldum.bilen varsa yazar mı lütfen

indirmiyo adobe readermı accıyo soruları

arkadaslar sınav kolaydı bence ama çalışmadığımdan dolayı da istediğim sonucu alamıcam.95 ila 100 arası netim çıkar.eğer dediğniz gibi 0.667 ile çarpılırsa yandık demektir.bence bu sene basarı oranı duser.duyumlarıma gore çoğu kişiye zaman yetmemiş.hadi hayırlısı,,,,,,,,,,🙂

ya allah aşkına nerde bu cvplar bilen varmı kafayı yicem ya

arkadaşlar 21 eylül ortaöğretim kpss sınavına girdim ama internete cevaplar ve sorular verilmemiş. cevaplar ve sorular cne zaman verilcek bilen varmı

arkadaşlar hesaplama şekli taban puan 40 netleriniz ile 0.4 çarpıyosunuz!! böyle hesaplanıyo😀 tabi yanlışları netlerden düşeceksiniz!!!!

arkadaşlar bu sitede bu sorular açılıyomu

aynen ya bende giremiyorum ösymnin sitesinde de öyle… soruların cvplarını nasıl görücez :((((

bu ne be kardesim hayatımız sınav olduuu ben sıkıldım bu sınav muhabbetlerinden artık herkese başarılar arkadaşlar…

arkadaslar devlet bize tekme vurmuş bari siz vurmayın güzel yorumlayın güzel olsun

arkadaşalar 107 netim var 2006 da 98 netle 77 almıştım şimdi kaç alırım sizce

arkadaşlar ben soruları açamıyorum.bana yardımcı olacak kimse yokmu.adobe var ama açmıyo.lütfen yardım.

elif arkadaşım sen kurtarmışsında biz daha soruları ve cevapları göremedikki.yardımcı olursan sana dua ederim .

ya arkadaşlar ben de genel yetenek testini açamadım.bi yardmcı olrsanz sevnrm.

arkadaşlar cevaplara ulaşamıyorum yardımcı olursanız sevinirim

allahım ya, yasaları biz mi çıkarıyoruz, kim çıkarıyorsa gitsinler onlara sorsunlar. olan bize oluyor

dıger cevap anahtarlarını bulabılırmıyız cevapları yazmıstım da tsk

yaa arkadaşlar deli olcam nasıl açılıyo bu sorular millet netlerini biliyo söylüyo ben daha hiç bişye bakamadım yardımcı olusanız sevinirim.bu arada hepimizin hakkında hayırlısını nasip etsin RABBİM.

katılıyorum sorulara ve cevaplara ulaşamıyorum ama kazandım yüzde yüz byyyyyyyyyy

arkadaşlar kardeşimin 130 neti var nasıl ilk atamada artık yerleşebilirmi

sorular tamıyla bılgı

arkadaşlar zannedersem 78 puanım oluyo,eger carpanı 0,4 ve taban puanını 40 alırsak. sızce bu yeterlımıdır kotu bı puanmıdır?
yardımcı olup cevap yazarsanız sevınırım.

slm arkadaşlar
öncelikle herkese geçmiş olsun..genel itibariyle zor bi sınavdı bana göre.neyse geçti bitti….de öğrenmek istediğim şey şu.ben sınava c kitağçığıyla girdim.cevaplar a kitağçığında açıklanmış.genel kültürden beklemediğim kadar yanlış çıktı.acaba c kitaçığı varda ben mi bulamadım yoksa herkes kitapçığı ne olursa olsun a kitapçığından mı bakıyo cevaplara….

yabende ugrasıyorum kac güdur bı anlam verremedm neden acılmıyo bı fıkrınız olursa yardımcı olmanızı temennı edıyorum

arkadaşlar ben hiç birini açamadım soruların siz nerden baktınız bana yardımcı olur musunuz olursanaız sevinirim.

arkadaşlar ben sorulara ulaşamıyorum yardımcı olacak kimse yokmu

netlerinizi yazın genel yet ve genel kül şeklinde arkadaşlar

arkadaşlar 113 neti olan sizce kaç alır rica etsem bi cvp atar mısınız….

kardeşler tahmın ettığınız gıbı değil hesaplanış. yanı 0.6666666 faln değil her bolumun kendıne gore puanı var bıde standart sapma olunca daha farklı oluyo ben 72 genel yetenek 44 genel kültur beklıyorum ve ortalama 86 gelmesı gerekıyo. herkese hayırlı olsun

elif hangısı yuksekse ona gore puan değişir. kultur, yetenekten yuksekse 3 5 puan oynar

ya bunun c si nerde

arkadaşlar c kitapcığını bulan varmı

ya arkadaşlaar ben soru ve cevaplara ulaşamıyorum çıldırcam yaaaaaaaaaa

arkadaşlar bakın ben size ipucu vereyim puanınınzı ona göre hesaplayın ben 2004 kpss ye ortaöğretim olarak girdim ve 120 soaruda 94 net yaptım sonuçta 91 puan aldım ve tıbbi sekreter olarak ilk atamada ilk tercihime yerleştim.inşallah herşey gönlüzceolur.

elif arkadaşım doğru orantı kurarsan
98’e 77 aldıysam 107 ye ne alırım
sonuç 84 küsür çıkar😉
benim net de 106
hayırlısı..

slm arkadaşlar ben 91net yaptım ama bence yani inş sizin sölediginiz gibi hesaplanmıyodur yani yoksa halim harap tarihte kötüydü yani:(

arkadaşlar 0,667 ile çarpılmıyor.Eğer böyle birşey olsa doğru düzgün kimse kazanamaz.Benim bildiğim genel yetenek (türkçe matematik)yüksek puan diğerleri biraz düşük örn;matematik ve türkçe 3 puansa coğ.tarih vs 1.50 felan veya dahada düşük. İnş hakkınızda hayırlısı olur..

arkadaşlar ouan hesaplamak istiyorsanız internette mevcut siteler war.google dan kpss puan hesaplama yazarsanız çıkacaktır.başarılar..

arkadaşlar sorular zor değildi ama matematik bizi bitirdi.burda ne sorular var nede cevaplar

yha ben bu soruları açamıyorum arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim

ya arkadaşlar genel kültür ve genel yetenek puanları farklı dğilmi yaa matematik mesela yuksek olması lazım türkçe düşük olması lassım değilmi

Sınav gerçktende çok kolydı herkese başarılar dewamında:)

arkadaşlar bu sınavda standart sapma dedikleri şey değişecek.herkes 1 2 puasn fazla alacak.

ya arkadaşlar d kıtapcığının soru ve cevap anahtarı yok neden acaba

arkadaşlar hakkımızdan hayırlısı herşeyden önce herşey memur olmakla bitmiyor sınav sonuçları ne zaman açıklanır bilgisi olan var mı

selamlar; genel itibariyle ortaöğretim kolaydı, puan hesaplamalarına gelince internet sitelerinde bu tür programlar var, 73 puan alıyorum yerleşirmiyim ? tarihin de zor olduğunu eklemeliyim🙂

ben tahminen 60 netim var ama en kötü ihtimalleri yazdım ve hesapladım.kaç alırım sizce ve internette net bir açıklama göremedim her sorunun nekadar puanla çarpıldığına göre formülü varsa yazmanızı ve bi sitede çan eğrisi sistemine göre hesaplandığını okumuştum.net birşekilde puanların kaçlave nasıl hesaplandığını öğrenmek istiyorum cevap yazarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler

sınav sonuçları ne zaman açıklanacak.herkese geçmiş olsun

yaaa sınav ne zaman acıklanacak aslında sınava hıc hazırlanmadım am acok merak edıyorum ayrıca burda cok kısının yorumunuda okudum vallahı hakıkaten uzuldum allah herkesın yardımcısı olsun

ya sonuçlar ne zaman açıklancak lütfen söyleyin meraktan ölcem soruları bulamıyorum zaten hiç bir yerde soruları nerden bulabilirim

sınav guzeldı ama hala acıklanmadı merak edıyorum sonucları ama allah herseyın hayırlısını nasıp eder herkese tekrar gecmıs olsun ınsallah allah yuzumuze bakar

ya arkadaslar ben kpss soru bankasına ulaşamıyorum bilen varsa lütfen ya bi bakım bende

allah aşkına biri söylesin ne zaman açıklanacak şu sonuçlar…

Bir Cevap Yazın

