Edremitt’s Weblog

2008 kpss tercih formları ne zaman açıklanır?

Posted on: Kasım 5, 2008

2006 kpss tercih formları 30 ekimde açıklanmış. Ama o tarihte sınav sonuçları 17 Ekim’de açıklanmıştı. yani arada 13 günlük fark var.
bu seneki tercih formu benim tahminime göre 15 Kasım gibi açıklanır diyorum. zaten osym de bu ay içinde açıklanır dedi. Ama kesin tarih vermedi.

kaynak:2008 kpss tercih formları ne zaman açıklanır?

25 Yanıt to "2008 kpss tercih formları ne zaman açıklanır?"

bence bu adamlar adamlarını aldı bizi boşuna oyalıyorlar düşünülenden daha az kişi alacaklar milletten 40 40 topluyorlar ben parasında da değilim ama insanların umutlarıyla oynuyorlar 79.730 puan aldım ama atanacağımı hiç sanmıyorum

arkadşlar u olaya anlam veremiyorum sonuçların açıklanması öss den daha uzun sürdü şimdi de formlar çıktı başımıza hiç bir yerde bilgi bulamıyorum bilen biri varsa açıklasın lütfen….

arkadaşlar tercihler hakkında hiç bişe bilmiyorum hiç bi yerde düzgün bilgide yok nasıl yapılacak ne zaman formallar alınacak bilen varsa lütfen beni aydınlatsın şimdiden teşekkürler

ben bu yazılanlardan hiç birşey anlamıyorumm
daha açıklayıcı yazın lutfenü

bu devletin işlari çok karışık

yaa bu formlar en saman acıklancakkk bılende soyelmıyo galıbaa yada bılen ınsannn saten ogrenmek ıcın bole yerlere grımessss.bızım ısımız or bu seferde puanı aldık tercıh yapıcak form yok

ankara da dayımız yok..
akepe’ye yakınlığımız yok
elbet atanmayacağız..ama bekliyoruz:)

arkadaşlar boşuna beklemeyin biraz önce osymyi aradım adamların dediklerine bakın ya:/ bayramdan sonra kadrolar açıklanacakmış bende dedimki bakan öle demedi ama adam diyorki onlar asparagas haberler. yani koskoca hükümetin bakanı yalan sölemiş sonra osymnin yaptığı rezillik dedim oda hiç birşeyden biz sorumlu değiliz. tek sorumlu hükümettir ya bu kadarıda olurmu böle olmaz arkadaşlar herkes birleşelim hakkımızı arayalım ya sürekli osym yi arayım şikayet dilekçesi gönderelim adam resmen torpil dedi ya allahım bunun cezasını hem bu dünyada hemde öteki dünyada çektirsin bunlara bu kadar insana bunları yapıyorlar ya bu arada osym Tel : 0312 298 80 00

lütfen ama lütfen arayalım

lanet olsun be bıktık artık bu sistemsizlikten

ne yapacağız bilmiyorum gözlerim kör oldu artık okumaktan ösym yi arayalım bencede biri sesimizi duysun artık……

kpps tercıh formu nezaman yayınlanıyorrrrrrrrr

KPSS TECİHLERİ PARDON REZALETİ NE ZAMAN AÇIKLANACAK BİLMİYORUM AMA BUNDAN SONRA AÇIKLANMASADA OLUR SİZ SADECE PARALARI ALMASINI BİLİN SEÇİM YATIRIMI YAPIN…

Ya ne biçim saçmalık ki bu ben ilk kez girdim bu sene tamam çok bir puan almadım ama yinede tercih formunu görmek istiyorum bir sürü insandan 50 50 toplamasını bildiler nereye gitti bu paralar olacak yada olmayacak insanları bu kadar oyalamaya hakları yok deli olucam ya biz sadece burda söylendiğimizle kalıyoruz kimsenin duyduğu gördüğü yok olsa da işlerine gelmiyor zaten söylenecek söz çok ta neyse…..

ne zaman açıklanacak

bız bunların acıklamasını beklersek ben coktan nalları dıkerım zaten 2 aylık omrum var:d oda beklemekle gecıyor acıklayın su sonucaları

herkese aynen katılıyorum resmen oyalıyorlar torpil yok derler 40 50 60 80 alanda tercih yapıyo nasıl iş bir baraj dahi yok insanları kandırıyorlar sadece umut vermekten başka bişey değil 50 alanda 90 alanda ümitleniyo boşa zaman kaybı yanlışlık yapan tercihte eleniyo zaten
bahane arıyorlar sadece boşverin takmayın bence 74 aldım tercih yaptım girmemişim gibi beklemiyorum dahi sizde öyle yapın herkese hakkında hayırlısı

bır oncekı kapss den 92 aldım yerlesemedımk bu nasıl iş anlamadım 73 puan alan yerlesti…dayısı baya büyükmüş bırakın arkadaslar sınav hikate devlete para lazım ekonomıyı düzültecekler seneye bır sınav daha yaparlar ……….. ondada geçen sene kpss ye gırenlerde tercıh yapacak derler bakan onaylar osym olmaz der bu iş de boyle devam eder..
lanet olsun içimdeki memuriyet sevgisine…:))))))

herkese katılıyorum torpil yok derler 40 50 60 alan 80 90 alan herkes tercih yapıyo bir baraj dahi yok boşyere insanları ümitlendiriyorlar yok sonuç nezaman tercih nasıl bilgi veren yok cevap bekleyen çok böyle gelmiş böyle gider sizde beklemeyin baraj belli olmayınca torpile açık kapı hakkımızda hayırlısı beklemeyin sonucu onlar sizi beklesin

herkese katılıyorum torpil yok derler 40 50 60 alan 80 90 alan herkes tercih yapıyo bir baraj dahi yok boşyere insanları ümitlendiriyorlar yok sonuç nezaman tercih nasıl bilgi veren yok cevap bekleyen çok böyle gelmiş böyle gider sizde beklemeyin baraj belli olmayınca torpile açık kapı hakkımızda hayırlısı beklemeyin sonucu onlar sizi beklesin………………..

lanet olsun içimdeki memuriyet sevgisine

herkese katılıyorum torpil yok derler 40 50 60 alan 80 90 alan herkes tercih yapıyo bir baraj dahi yok boşyere insanları ümitlendiriyorlar yok sonuç nezaman tercih nasıl bilgi veren yok cevap bekleyen çok böyle gelmiş böyle gider sizde beklemeyin baraj belli olmayınca torpile açık kapı hakkımızda hayırlısı beklemeyin sonucu onlar sizi beklesin.??????????????????????????????????????????

lanet olsun içimdeki memuriyet sevgisine

herkese katılıyorum torpil yok derler 40 50 60 alan 80 90 alan herkes tercih yapıyo bir baraj dahi yok boşyere insanları ümitlendiriyorlar yok sonuç nezaman tercih nasıl bilgi veren yok cevap bekleyen çok böyle gelmiş böyle gider sizde beklemeyin baraj belli olmayınca torpile açık kapı hakkımızda hayırlısı beklemeyin sonucu onlar sizi beklesin:(((((((((((((((((

ayıp

bu ergenekondan sonra devlete olan güvenim azaldı bunlar kendi işiyle ugraşıyorlar kim takar KRSS yi

Bir Cevap Yazın

