Edremitt’s Weblog

Bisiklet Kazalarının Nedenleri

Posted on: Aralık 31, 2008

Bisiklete binen çocuğunuzu kontrol altında tutun
Baharın gelişiyle birlikte bütün bir kış kapalı mekanlarda vakit geçirmek zorunda kalan çocuklar adeta özgürlüklerine kavuşacak tabii en büyük eğlencelerinden biri olan bisikletleri de parklarda ve yollarda onlara eşlik edecek. İşte bu noktada ebeveynlere yine önemli bir görev düşecek; bisiklete binen çocuklarını sürekli kontrol altında tutmak.

İstatistiklere göre bisikletle meydana gelen ölümlerin yüzde 85′inin nedeni kafa travmalarıdır. Bisiklet kazalarının büyük çoğunluğu evin yakın çevresinde ve mahalle hudutları içinde meydana gelir. Yan yollardan veya mahalle aralarından ana caddeye çıkışlar 10 yaş altındaki bisikletli çocuk ölümlerinin yarısından fazlasının temelini oluşturur.

10-19 yaşları arasında meydana gelen ölümlerin yüzde 58′inin nedenleri arasında ise motorlu araç yollarına dönüşler ve girişler yer almaktadır. Bu nedenle ebeveynler bisiklete binen çocuklarını sürekli kontrol altında tutmalıdır.

kaynak: Bisiklet Kazalarının Nedenleri

34 Yanıt to "Bisiklet Kazalarının Nedenleri"

HoLeY ÖdEvİmİ YaPtIm:D

öf hiç uygun değil. hç yerde ödevi bulamıyorum koskoca internette yokya
öf

yapanın eline sağlık herkese tş galatasarayada alkış diliyorum

bende senin gibi düşünüyorum furkan bende galatasarayı destekliyorum helal olsun herkese yhaxD

çok çok güzel yapanın eline sağlık

bare bunu yazım odevımı bulamadım :))))

bende ödevimi yapamıyom bi çare bulunmaLI YHU😦

bence çok az

sen önce işine yaradımı onu söyle

bence senin yorumun çok saçma. CEYLAN ARUK…

işime fazla yaramadı amagüzeldi araştırdımfakat en iyi cevab bu thanky you (tşkrler)

bencede güzel

ben bütün arkadaşlarrımı çok seviyorum ve hep onları seviyorum

çoqK saoLn :))

hiç güzel değil yapamadım be ödevimi hemde kısacık bişey böyle şeymi olur bidaha girmicem bu siteye

çok gzel ödevimi yaptim not- kulup toplantılarından nefret ederim

ben de diğerleri gibi çok eğlendim ve eğlenerek ödevlerimi yaptım şimdi çok mutluyum bütün arkadaşlarıma ve öğretmenime selamlar yolluyorummmm

koskoca int yokk bea.. ne bu sizin koydugunuz ödewed sizede başlıcm

arkadaşlar yazanın eline sağlık sınıf başkanıyım yapmassam olmazdı

acaba bu mu yaaaaa

bence ödev çokk koLay ve çabuk buLdum
güzeL ödev……. :):):)

Yaaa arkiLerr sizz maLmisinizzzz acabaa netteeee ödevLerr çıkmııyooo biir sitee varrr oo siteden ödevLerinizi buLaaa biLerrsinizz ama sizee söLemem hahahhhah😀

tam ödevlik ben ödevimi burdan yaptım

yok bu olmaz ödevim bunu istemiyor

hiç güzl deil çok saçma

olleyy by ödew xd performans ödevimi sondunda kısa ve öz olarak buldım ollley yapanın eline saglık ben doydum:D

şeyy yApanIn ADInı BiEM VaRmıı!! ONA can bORCUM VAR xDe!! :::D

aradıgım hıcbirseyi bulamıorum ya

koptum emre sana ya tanışalımıı msn ver yaş kac??

Bir Cevap Yazın

