Edremitt’s Weblog

Ceza – 2001 feat. Sago K. & Sahtiyan

Posted on: Ocak 8, 2009

Bir kursun kaleme benzer hayat tek eksik silgidir anla insanlar kendileri yazmakta zannetmekte dunyanin gonlunu almak cok zordur oldurmek bir intihardir aldatmaksa intizardir kandirmaksa hep zarardir hep siyahtir fatalrhymer represent; gezegenime sahip olamadim ama yeralti benim olsun yildizlar hep yanimdalar dusmanlar hep yanildilar dusmanlar hep yarildilar 77 den beri her gun olumu gormekten biktim ben herkes bir kere olsun olmeyecek olan olumude gorsun herkes bir kere gulsun varolusun temeli sarsildi dikkat; cikarcilar taaruzda yalancilar zafere cok yakinlar ekmek aslanin agzindaysa sular benim kalbimde sahtiyan:

kaynak : Ceza – 2001 feat. Sago K. & Sahtiyan

2 Yanıt to "Ceza – 2001 feat. Sago K. & Sahtiyan"

valla hayranınım

yalan atma seni ben tanıyom hatta kardeşinim yhuuu

Bir Cevap Yazın

