Edremitt’s Weblog

2009 Sbs Yerleştirme Sonuçları Ne Zaman Açıklanacak

Posted on: Temmuz 23, 2009

Seviye Belirleme Sınavı yerleştirme işlemleri 23 temmuz saat 17′de sona erecek. Adaylar bundan sonra yerleştirme sonuçlarını bekleyecekler. Sonuçlar açıklandığı an sitemizden ayrıntıları bulabilirsiniz. İyi Seyirler…

kaynak:2009 Sbs Yerleştirme Sonuçları Ne Zaman Açıklanacak

17 Yanıt to "2009 Sbs Yerleştirme Sonuçları Ne Zaman Açıklanacak"

Sbs yerleştirme sonuçları tam olarak ne zaman açıklanıcak !

yha 24 temmuzda açıklanacak diolardı ama 27 temmuza ertelenmiş galiba

hayır 4 eyLulde yanı buGun aÇıkLanıyor aMa bende buLaMadım neDenSe:S

2. yerleştirmesonuçları ne zmn açıklanır????

arkadaşlar lütfen ön kayıt sonuçları ne zaman açıklanıcak söyler misiniz?

yha ne zamn öğrenecezz şuu ön kayıt sonucunnuu:(:(:(yhaaaaaa öffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

ön kayıt yaptırdığım liseye girdim mi? öğrenmek istiyorum

/

ön kayıt tarini bilen biri varmı

4 eylul

arkadaşlar 2009 ön kayıtları 04.09.2009 cuma tarihinde açıklanacaktır bende bu bilgiyi liselerden aldım

”ön kayıt” 4 eylül de açıklanıyo 7 eylüle kdarda hangi okuldaysan kaydını yaptırıosunn. Ön kayıt sonucunu MEB’den öğrenioruz dimi ??

Ön Kayır sonuçları 6 eylülde açıkLanCaq…

arkadaşlar tam olarak 7 eylül pazartesi !

ya berbat bi şiy

ya ben böye eğitim sistemine ne deyim…artık okumak çok zorlaştı benim gibi 9. sınıfa başlayacak öğrencilere allah yardım etsin.

http://oges.meb.gov.tr/ bu siteden bulablrsinz sonuçları

Bir Cevap Yazın

