Edremitt’s Weblog

2009 Kpss Alan Bazında Sıralama

Posted on: Temmuz 31, 2009

KPSS ile ilgili Tüm Sorularınız için: www.sinavfrm.com

KPSS Forum

Kamu Personeli Seçme Sınavı sonuçları 30 Temmuz günü açıklandı. Bütün adaylar kaç puan aldığını ve sıralamada kaçıncı sırada olduğunu öğrendi. Fakat merak edilen konu adayların alan sıralmasında kaçıncı sırada olduğu. Zira tercih yaparken dikkat edilmesi gereken en önemli husus bu olmaktadır.

kaynak: 2009 Kpss Alan Bazında Sıralama

15 Yanıt to "2009 Kpss Alan Bazında Sıralama"

komiyondaki bütün hocalara teşekkürler 1 yılım daha gitti bütün herşeyin kurbanı biz mi olcaz ……….

1 yıl daha gitti. :(((

kolay gelsin arkadaşlar ben sözleşmeli çalışıyorum adroya geçmek için tekrar girdim inş. olur puanım iyi ama başklarınınki de önemli şu sıralamaları açklasalar daha net olacak:(

allah belasını versin bizi bu hallre düşürenlerin. bi sıralam açıklamak için dokuz doğurttular. atayana kadar eğitim-öğretim adına harcayacak enerjimiz kalmayacak. lanet olsun!!!

arkadaşlar seneye imam hatipler üniversiteye girecek
ve 5 sene sonra atama patlaması olacak
ben bu devlete yönetenlere hakkımı helal etmiyorum
master bitirdim ama atanamıyorum.

İmam Hatiplilerle ne alakası var anlamıyoru.Kendi beceriksizliğinizi lütfen başkalrına yüklemeyin.sen kpss den 85 puan aldında devlet seni atamadımı.benim oğlumda atanamadı ama ben sen gibi suçu başkalarına yüklemiyorum.

boşuna konuşmayın oğlu atanamamış olan böyle konuşamaz yalan söylüyosunuz.ben 92 aldım atanamadım şimdi cevap verin bakalım

yaa nezman açklanacak sıralamalar daha neyi bekliyorlar anlamıyorum…

ne zaman ahmet edıp acıklayacaklar acaba gercı bı yandan onlarında sucu degıl bu kadar usulsuzluk nasıl acıklanacak

sınıfçıyım 83.775 aldım atanırmıyım çok endişeliyim sıralama için neyi bekliyorlar daha bilmiyorum

ÇABUK AÇIKLAYIN ŞU SIRALAMALARI….. HEMEN YARIN……

okul öncesi öğretmeniyim 57 puan aldım kaçıncı sıradıym atanırmıyım tşkler

müzik öğretmeniyim 5 senedir atama bekliyorum.bu yazıyı okuyanlar belki puanınız düşük isyan etmeyin diycek ama biz özel yetenekle girdik ne anlarız matematikten tarihten.4 sene oku açıkta kal bıktım artık.

zamanında aldılar ziraatçileri sınavsız.bu nasıl eğitim sistemi ya.

2004 mezunuyum 2003 ten beri sınava giriyorum.hayatımızı sınava çeviren ve bu kpss illetini çıkaranlara nalet olsun.hiçbirine hakkımı helal etmiyorum.beden eğitimi mezunuyum.matematik görüp sanki öğrencilere matematik öğretecem.çok merak ediyorum emekliliği gelip emekli olmayanlar yada ziraat mühendisi olupta atananlar biz bu şekilde yaşarken onlar çok rahatlarmı.bizim hakkımızı yiyerek

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: